Lönsamt vara med i SK7RN
— Få 20 % i rabatt
på nästa köp i Limmared

IC-705: Ett medlemskap i Ölands Radioamatörer ger över 3000 kr rabatt hos Limmared på den här godbiten.
Observera: Du skall inte kontakta Limmared för att få rabatten. Du ska börja med att beställa rabattkoden från oss.

Att Ölands Radioamatörer är en livaktig förening med många strängar på sin lyra det känner du förhoppningsvis redan till. Vi har t ex ett av de mest aktiva repeaternätverken, där man inte bara når över hela ön utan även stora delar av Sverige via svxlink.

Bl a sänds SSA-bullen på söndagar över detta landsomfattande repeaternät. Vi har sammankomster såväl fysiskt (när pandemin tillåter) som på internet via Jitsi ibland med intressanta föredrag och presentationer.

Remotestation för kortvåg i Böda
Just nu håller vi bl a på och bygger upp en remotestation i Böda på Ölands norra udde, en av de mest störningsfria platser man kan hitta. Där kommer medlemmar, som kanske har en sämre störningsnivå hemma, kunna logga in och köra radio på flera olika band. Mer info om det kommer.

Mest intressant just nu:  Exklusivt avtal med Limmared
Men den kanske intressantaste nyheten just nu är att vi har fått ett exklusivt avtal med Limmared Radio & Data där företaget ger våra medlemmar 20 % rabatt på nya beställningar (med undantag av redan rabatterade eller tillfälligt prisnedsatta produkter) som man handlar med föreningens rabattkod under ett och samma tillfälle fram till den 31 augusti i år.

OBS: du skall inte kontakta Limmared för att få rabatten utan först beställa koden från oss. Det gör du enklast genom att skicka ett  email till info@sk7rn.se. Sen använder du koden vid beställningen hos Limmared antingen via nätet eller genom att t ex läsa upp den i telefon.

Läge att inventera önskelistan
Så ett tips till våra medlemmar är att gå igenom vad du behöver närmaste tiden och sen beställa en rabattkod från oss. Är du inte redan medlem så ska du först ansöka om medlemskap genom att maila till info@sk7rn.se.

Med önskan om en trevlig och skön sommar, varför inte på Öland.
SK7RN
gm SM7DMY