SSA 2024
Bankett

SSA 2024:  Utställare | FöredragsprogramBankett | Boende | Resor | Sponsorer | Media

Välkommen till Årsmötesbanketten 2024.

Datum Lördag 27 april
Tid 18:00 Dansen börjar ca 21:00
Plats Restaurang Veranda.

Restaurang Veranda.

Tillsammans avnjuter vi en god trerätters supé, med förrätt, varmrätt och dessert. I år arrangerar vi dessutom dans i samband med banketten.

Priset per kuvert är 550:-, vilket inkluderar bordsvatten/bubbelvatten samt kaffe.

Bokningen för banketten är nu stängd.

Förrätt

Verandans Toast Skagen på handpillade räkor, citron, dill och färskriven pepparrot .
Serveras på rostad lavain bröd

Varmrätt

Du kommer att kunna välja ett av följande alternativ.

• Helgrillad Kalvryggspets tri-tip
    Serveras med rostad öländsk klämpotatis slungad i parmesan & örter, tryffelaioli, bakade cherrytomater, samt timjan & portvinssky.
  • Halstrad kummelryggfilé
    Serveras med potatis och palsternackspuré, fänkålsallad, limecreme, grönsparris, brynt smör & sotad citron.
  • Vegetariskt alternativ, bestående av säsongens grönsaker.
Dessert

Egengjord citrongelato på chokladspegel toppas med isade hallon.

Bokningen är stängd.

Bokning skedde tidigare med hjälp av ett webbformulär [klicka].

För att din beställning skall vara giltig, måste avgiften på 550 kr/kuvert vara betald till
  • Swish:         123 232 48 61, eller
  • Bankgiro:   413 – 4797

Du kan använda den röda QR-koden i högerkanten för att läsa in Swish-numret.

I betalningsmeddelandet, ange ”Bankett” följt av ditt namn och/eller anropssignal.
Vi måste kunna matcha din betalning mot det du skrivit i formuläret.

Tiden för att kunna avbeställa med återbetalning har gått ut. Om du behöver avboka, vill vi gärna att du kontaktar oss ändå, per e-post

Dans vid banketten i Borgholm 2024.

Vid ett par tillfällen har det, i samband med SSA årsmöte, anordnats dans. En aktivitet, som varit uppskattad. Det får också ses som ett tillfälle att lära känna även ”andra halvan” i radioamatörfamiljen. Och nu blir det dans vid årets bankett.

Vi har engagerat Lasse Trofasts Duo, som har främst mogendans på sin repetoar. Orkestern är mycket anlitad vid spelningar hos klubbar och föreningar. Lasse Trofast har gjort framträdanden tillsammans med bland andra Thorleifs, Åsa Jinder och Susanne Alfvengren. Det är således ett erfaret band vi lyckats engagera. Orkestermedlemmarna spelar gitarr, bas och dragspel.

Nu gäller det för er kära medlemmar att plocka fram dansskorna och ni kommer få uppleva en kväll ni sent skall glömma.

Spontanmingel

Väljer du att anlända redan på fredagen? Då ses vi för ”spontanmingel” på Borgholms Kök & Bar!

Guidad utflykt med buss på Öland.

För dig som inte är ”fullt lika radiointresserad”, arrangerar vi en guidad utflykt med buss på vår natursköna ö. Bokningen är nu stängd.

Kontakt.

Eventuella frågor, kompletteringar eller avbeställningar tar vi emot per e-post till bankett@sk7rn.se.