Våra Sponsorer

Läs mera om Krisradionätet.

Vi tar tacksamt emot sponsorbidrag, stora som små. Företag och organisationer kan få sin logga som sk plugg i högerkanten. Denna sida visar också dessa.

Sist på denna sida, visas även namn på privatpersoner som, utöver medlemsavgiften, valt att sponsra vår verksamhet ytterligare – samt personer utan anknytning till amatörradio, som med sitt medlemskap valt att bidra till vår verksamhet.

Syftet med denna sida är att lyfta fram, hedra och tacka de som på olika sätt valt att stödja vår verksamhet.

Betalningar

Betalningar till Ölands Radioamatörer:
Bankgiro
:   413 – 4797
Swish:          123 232 48 61

Glöm inte att i betalningsmeddelandet ange vem du är (namn och/eller anropssignal), samt syftet med inbetalningen (t ex medlemsavgift, bidrag).

Företag, Myndigheter och Organisationer

SSAs Årsmöte 2024

Sponsorer som är direkt kopplade till arrangemanget av SSAs Årsmöte 2024 visas på en egen sida [klicka på bilderna].

Privatpersoner

• Ann-Marie Berglund, Färjestaden