Missa inte vårt årsmöte den 18 mars

Ölands Radioamatörer hade en framträdande roll på Ölands Totalförsvarsdag 2022 där vi bl a visade samhällsnyttan med amatörrraio. i år kommer vi att vara där igen.
Då var det dags för ett årsmöte igen i SK7RN, Ölands Radioamatörer. Som vanligt äger det rum i IOGT-NTO-lokalen (bakom kyrkan) i Borgholm. Tiden blir lördagen den 18 mars med början kl 11.00.
Vår förening har medlemmar spridda över hela landet, så ni som inte har möjlighet att närvara fysiskt kommer att kunna delta i mötet via Jitsi.
Kaffe/te och smörgås serveras vid ankomsten till möteslokalen. Efter förhandlingarna finns möjligheter till gemensam lunch på något av stadens många näringsställen.
Årsmöteshandlingar kommer att sändas i god tid före mötet.
Alla som får denna kallelse är välkomna men endast den som betalat årsavgiften för 2023 äger rösträtt och kan lämna en motion. Så vet du med dig att du ännu inte betalat årsavgiften, kan du göra det antingen via Bankgiro: 413 – 4797 eller Swish: 123 232 48 61
Mycket välkomna
Erik Nyberg