Kallelse till årsmöte
med Ölands Radioamatörer

OBS! Årsmötet framflyttat en vecka.

På grund av otjänlig väderlek har vi tvingats flytta fram årsmötet en vecka. De flesta som svarat på mejlfrågan kan den dagen.

Nytt datum för årsmötet blir den 10 mars.

Arne SM7CIL och Enar Bild från det gångna årets verksamhet: SM7MQE monterar repeaterantenner i Mördbylånga (maj 2017).
Bild från det gångna årets verksamhet:
Arne SM7CIL och Enar SM7MQE monterar länkantenner i Mörbylånga (maj 2017).

Kallelse

Nytt daum för årsmöte med Ölands Radioamatörer blir den 10 mars 2018 i Scoutstugan, Kraftvägen 1,  386 32 Färjestaden.
Alla medlemmar och intresserade välkomna

09.30: Kaffe och macka vid ankomst.
10.00: Årsmötesförhandlingar.
12.00: Lunchuppehåll (se nedan).
13:00: Eftermiddagsprogram Arne SM7CIL: Digitala trafikmetoder, teori och praktik.
15.00: Avslutning (ungefärlig tidpunkt)

Anmälan senast 7 mars

Anmäl senast 7 mars, du som tänker delta (se info nedan). De som redan svarat på mejlfrågan är redan noterade.

Handlingar via e-post

Årsmöteshandlingar och program skickas via mejl till medlemmarna.

Välkomna alla!

Styrelsen genom ErikSM7DZV

Vägbeskrivning till scoutstugan Färjestaden

Fika och lunch
Kvartermästaren föreslår att var och en som tänker delta anmäler det så att vi kan dimensionera förmiddags- och eftermiddagsfikat. Vi har nära till restaurangen i Arontorp, och vi gör ett uppehåll mitt på dagen för att äta lunch där.  Det finns också möjligheter att stanna kvar i scoutstugan och äta medhavd mat där.  Det finns kök och spis, så det är inga problem.  Var och betalar för sin lunch på restaurangen. Kostnaden för två gången fika betalar vi 30 kronor för till kvartermästaren.